söndag 28 augusti 2011

Ensam och lite övergiven





Så nu har mamma och papp åkt hem. Eftersom planet igår blev inställt så fick de stanna en dag extra här i San Francisco. Det var roligt att se dom igen efter bara någon timme eftersom man ställt in sig på att det skulle bli månader. ( om man inte räknar med web cam) Känns en aning konstigt att vara här själv. Men det kommer bli superkul och människorna här är så trevliga! Igår hade de fest i den lägenheten jag tillfälligt bor i. Träffade väldigt roliga och snälla människor. Man börjar vänja sig vid att bara prata engelska. ( dock får jag hjärnsläpp ibland och tror att jag pratar med Izzy så jag svarar på svenska..... hahah)

Idag ska jag fixa så jag får ett amerikanskt bankkonto och efter det gå runt och kolla på lägenheter med en som jag ska bo med från tennis laget :)

Har massor med bilder jag måste lägga upp. Det kommer senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar